Cumpara cu incredere:
produsul este nou, in ambalajul original
expediem rapid, din depozitul magazinului
livram prin curier, la adresa indicata de tine
poti returna, daca nu esti multumit
Platesti cum te avantajeaza:
pana la 12 rate, fara dobanda
integral, cu cardul sau la livrare
Acest produs este momentan indisponibil
Inscrie mai jos adresa ta de email si te vom anunta imediat ce produsul a revenit in stoc:
- In programul nostru educational ,,Carnaval la gradinita!" dorim sa va lansam o noua provocare
- Jocurile propuse sunt pentru copii cu varsta cuprinsa intre 3 si 7 ani care, utilizandu-le, isi vor exersa gandirea logica, puterea de concentrare, capacitatile de memorare si asociere
- Programul nostru va ofera o poveste atractiva, imagini de colorat, trasee cu cifre, jocuri cu diferente, exercitii de numarat si socotit, astfel, fiind solicitate inteligenta, psihomotricitatea fina, spiritul de observatie, simtul artistic, creativitatea, si nu in ultimul rand, simtul umorului
- Viitorul apartine celor ce stiu sa stapaneasca stiinta cunoasterii si arta inventivitatii
- In acest context, educatorii si parintii trebuie sa faca totul pentru a uni forta informaticii cu dezvoltarea aptitudinilor si abilitatilor fiecarui copil, a capacitatilor lui creatoare. Implementarea sistemelor informatice in educatie este necesara inca de la gradinita, deoarece ajuta la pregatirea copiilor pentru a stapani volumul imens de informatie disponibil si accesibil lor, formandu-le abilitati timpurii de a le utiliza.
- Utilizarea calculatorului reprezinta un mijloc de invatare/recreere preferat de copii pentru faptul ca le pare animat, viu, activ si este interactiv
- In nici un caz, insa, folosirea calculatorului sa nu inlature total activitatile traditionale, ci doar sa le completeze
- Pentru a traversa strada este nevoie de multa atentie! Ajuta-l pe PitiClic sa dezlege misterul semnelor de circulatie
- PitiClic se intalneste cu cateva persoane care si-au pierdut cainii
- Asa caini, asa stapani
- Se spune ca fiecare caine seamana cu stapanul sau
- Merele nu sunt intotdeauna verzi
- Pot fi colorate in rosu, galben
- Coloreaza si tu marul folosind cele trei culori
- Tasteaza cifra care arata numarul merelor din farfurie
- Un viermisor pe nume, Piro, care adora merele a tot gustat de ici si de colo dintr-un mar
- Acum Piro s-a ratacit
- Sa-l ajutam sa gaseasca drumul pentru a iesi din mar
- Poveste interactiva: Carnavalul de Halloween
- PitiClic trebuie sa o invete pe Merlina sa rezolve operatii de adunare de la 1 la 10
- Dupa fiecare bostan se ascunde cineva
- Ajut-o pe Merlina sa scrie corect formula magica
- Tasteaza literele corespunzatoare
- Ai spirit de observatie ?
- Se pare ca oglinda vrajitoarei nu arata imaginea sa reala
- Produsul este recomandat copiilor cu varsta cuprinsa intre 3 si 7 ani
119 lei
184 lei
123 lei
22 lei 24 lei
268 lei
299 lei